Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Monday, May 2, 2011

Bakal Movie Yang Aku Akan Intai!!!

Assalamualaikum w.b.t.. Dan Salam 1 Bloggee..

Insyaallah laa rini aku na pi layan movie kejap. Terfikir jugak movie ape yang bagus dan tak rugi untuk ditonton. Ade jugak bukak paper, tengok adalah sebuah citer omputeh nie. Thor cite yang aku yang aku maksudkan. Asalnyee cite mitos superhero ciptaan marvel.


nanti da lepas tengok. nanti aku review laa..

5 comments:

AnakPakZohar said...

baru nampak banner depan panggung tadi.. tapi cam malas jek menapak nak gi sane.. huhuhu

ezza haniza said...

pegi tak ajak.ahaha

Ez0Lleee said...

yad'z : aku pon dalam dilema...hahaha..

ezza : na ajak lar nie...

aishareoils said...

dh tgok..mmg best!haha

Meooo Comicore Club said...

memang best siot!