Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Sunday, May 8, 2011

Ucapan Hari Ibu..

Assalamualaikum w.b.t

Hari nie hari apee?? Hari nie hari Ahad. Ada ape pada hari Ahad minggu nie. 8 May 2011 jatuh pada hari ahad dan ianya istimewa untuk sume para-para ibu kerana Ianya adalah hari yang meraikan mereka yang bergelar IBU.

Di kesempatan ini ,aku nak mengucapkan SELAMAT HARI IBU kepada ibuku ,
SHARIMAH BINTI ZAINAL ABIDIN. Minta maaf kerna aku tak punya ape-ape untuk diberi padamu. Dan juga memohon kemaafan dek kedegilan aku yang kadang kala menyinggung hatimu. Tapi di dalam lubuk hatiku yang paling dasar aku memang sayang sangat pada IBU. Tanpa IBU tak lahir aku ke dunia yang indah nie. Tanpamu aku tak menjadi orang yang berpelajaran. Tanpamu sudah pasti aku terkontang-kanting.

Aku nak ucapkan sekali lagi Selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu tak kira di mana jua asalkan ibu kerana kamu ,kami lahir ke dunia.

Aku Sayang Ibu....

2 comments:

ezza haniza said...

:) slmt ari ibu jgk ..kekekeeeeeeeeeeee

Puteri Katek said...

selamat hari ibu jugak!!!!! hehehehhe semoga jadi anak yg baik!