Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Saturday, March 5, 2011

Wifi Di Mane2...?!!

Hel0 all..huhu..wifi..??ape tuh??macam best je dengar kan???hehe..entri aku kali nie na cakap2 sikit bout' WIFI..sekarang nie dunia da tersangat maju..kemajuan teknologi tersangat lee pantas daripada perkembangan manusia..so,dengan kemajuan yang ad,tercetus lee wifi di merata2 tempat kan..??



Semasa entri nie ditulis pon,aku sekarang menggunakan wifi kat MCD banda Hilir di Melaka..wahhh..seronok betol aku dapat berblog even aku sekarang sedang bersiar @ berjalan2 dekat sini..at least dapat jugak aku online kan..haha..sekarang nie kalo kite perhatikan even kat hotel budget pon dorang da masukkan wifi untuk kemudahan si pengunjung..Xyalee nak na g cc ke hapebende sume tuh..N kalo tengah makan pon korang leh still na online kan..haha..bes2..



P/s : Kalo korang isi minyak kat petrolpump pon korang still leh jugak kalo na online..Dan aku rase pada masa hadapan lee kan..kite leh online even dalam hutan..sebab da satu malaysia government kite letak wifi kann..

No comments: