Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Friday, March 4, 2011

Randomly...

Hye3..
Lalala..Gumbiranye dalam hati dapat beristeri-isteri..haha..takde makne nye na beristeri beb..blaja pon belom habis na kawen pulak kan..=,='..memang takde makne nyee lee..huhu..actually rini aku nak pergi hang out kat melaka..h0h0..bes lor dapat kluar dari KMJ nie even sementara lagipon final exam aku pon da dekat kan..so,kena lee enjoy n release stress sikit..baru seronok nak menelaah ilmu sebelum terjelangnyee final aku yang tinggal 3 minggu dari sekarang..But,in other hand,sedey lee jugak bler aku kena lee meninggalkan lappy aku nie wat sementara waktu..so da jelas lagi berTORCHLIGHT yang blog aku memang takkan diupdate LAGI untuk mase 2 3 hari nie..Sedey Wooo..huhu..

sediy tol dak nie na tinggal blog die..

And satu lagi aku menunggu detik untuk mendapatkan sejibik kamera DSLR tuhh..korang pon taw yang DS sekarang menjadi kegilaan dan trend budak2 kolej sekarang..Yang aku tak pastinyee yang dorang gaye lebih tuh..pandai ker na gune ke jus placing jee lebih..kan..kan..kalo setakat picit butang snap tuh aku bagi anak pacik aku yang umor 2 taun pon pandai..taw ker mereka tentang ISO,aperture dan shuttle speed tuh???
itu menjadi tande tanye untuk aku..aku bukan nak cakap apee kan..setakat na g mall bawak DS tuh na buat apee??wahhh..aku pon jadi meluat@jeles(sebab xde 1..haha) sebab mereka2 yang bergaye lebih2 nie..tawke mereka yang ISO dan sume function2 DS tuh sume berkaitan untuk dapat imej terbaek!!!!
Fuhhh..emo..emo..Tah pape la aku nie kan..??!!!

nak..nak..dan nak..

p/s : aku pon tak pandai sangat bout DS nie..jus meluahkan pandangan..PEACE..

No comments: