Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Tuesday, March 8, 2011

Aku Dan Dia..

Hari ni ezol nak feeling2 sikit..sebab da lame da tak berjiwang2 kan..Bermule lee sebuah cerita yang berakhir dengan ending yang agak sedey lee..Ezol kenal seorang budak nie kat MYSPACE..Name die YASMINE BT SALLEH..die sorang yang baek,cantik dan manje..mule2 kenal aku just im kat ms tuhh biase2 jee..yela na kawan..pastu ak da tak gune ms dan beralih kepada FB plak..lame gak kami lost contact..dan selepas sekian lame,ezol pon contact lee balik using fb..dapat dan berbalas..tapi MALANGNYEE die same sekali tak kenal aku..argghhh..tidak!!!!Kami pun mulee berkenalan baek..Tapi kan die terkejut sebab aku taw sume pasal die (kan da pernah kenal sebelum nie)..

Aku cube la untuk usha balik my ms.Yasmine(MYNE) nie..kiteorang jus contact gune fb jee..sebab pade mulenyee die memang tak suke bagi number kat strangers nie(katenyee)..da seminggu kiteorang kenal..Myne nie pon kasi no diee kat aku..WAHHHH..aku da gumbira sakan daa..seronok2..bermulee lee cerita kami berdue disini..

Aku balik lee kat kolej aku..mase nie myne blom belaja lagii..die still duk kat umah tggu nak sambung blaja kat college aviation kat bangi..Aku cakap nanti die sambung blaja bole lee na jumpe sebab kat KL kan..aku area KL aku kenal lee..sebab dak myne nie dok kat johor bahru..aku memang tak kenal lee..baru sekali g sanee..2 pon ngan parents aku..huhu..continue with the story..aku pon start lee supersavers dengan myne the cutest nie..tiap malam2 aku contact myne..aku tak kesah abis duit untuk die..sebab die cinta aku..dan aku taw itu..kiteorang gembira..bergaduh..baek balik..aku bahagia dengan diee(belom ade relationship lagii)..

Ade satu malam tuh..aku col die and die da tido..aku wat2 lee taching ngan myne..sebab aku da wat ss kan tapi sebaliknyee..die pulak taching ngan aku sebab mase die tengah cakap2 aku letak macam tuhh jee..Kesian kat myne..I'm really sorry bout dat if u read this..kami perang dingin gaklee slame beberape hari selepas aku dapat tambat hati die balik..mase die maafkan aku tuhh..aku da takde words na gambarkan perasaan aku..haru ade..gembira adee..nak nangis pon adee..seronok sangat pon adee..perasaan aku da bercampur baur da mase tuhhh..heee..

Saye sukee awak sangat2..

TO BE CONTINUED..

p/s : aku ade banyak keje lagi nie..6t aku sambung balikk..

1 comment:

zulhelmy said...

sedeynye la cter ko nie..
ley wat drama doe^^