Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Friday, March 4, 2011

Cerita Si Suami Isteri!!!

Weii..kat sini aku der satu cerita na kongsi..aku tak hingat aku bace ceritera nie kat mane ntah..

Cerita tu bermule macam nie taw..Ade sepasang suami isteri nie da hidup bahagia selama 2-3 taun dorang kawen..memang da sweet habis lee dorang nie..Nak dijadikan cerita lee kan..dorang nie pon gaduh2 lee..sampai tak bercakap lee satu hari tuh..

Malam nyee sebelom dorang nie na tido lee kan si suami nie tinggalkan satu nota kat bawah bantal si isteri yang berbunyi "Esok kejot i na pergi kerja".Dan lepas tu suami tu tido lee..

Pagi esoknyee si suami pon bangun lee..Dan die tengok lee jam tukan.."adusss..na pukul 11 pagi da nie",detik si suami..Lepas tu si suami cari isteri die dan tanyee la kan nape tak kejut die pergi keje..Si isteri jawab,"Kan i da kejut u..tak percaya g lee check bwah bantal u".Si suami balik bilik g lee tengok bawah bantal die..Adelee sekeping nota bertulis "abang bangun..da pukul 6.30 pagi..solat,siap2 dan pergi keje".

Si suami : #%^&*()..

Hehe..Tak kelaka kan..:)

4 comments:

Bobo said...

hahaha...klaka ni...ok laaa wei..best:D

Ez0Lleee said...

thanx bobo..!!!

farhanny said...

hahahaha . ape jnis org a gaduh camtu :D
best2

Ez0Lleee said...

ntah lee..gaduh2 manje kot..