Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Thursday, March 10, 2011

KATEK EXPLORER

Haa..Kat sini..ezol na join SEGMEN KATEK EXPLORER oleh cik puteri katek..wahh katek betol beliau nie..hahaha..Jangan marah yee puteri..6t kene kawen ngan putera katak..


Ezol suke satu entri cik puteri katek bertajuk "AKU KENA BOM!!!CILAKAK.....

Entri nie kan berkaitan sejenis cokelat dynamite yang kaler biru tuhh..beli kat kedai seposen due..huhu..Anak buah cik katek ( namee tacha ) panggil cokelat tuhh cokelat bomm..wahhh..memang ketawa bergolek2 atas katil mase aku bace entri tuh...review balik,anak buah cik puteri nak cokelat tuhh..tapi beliau xtaw cokelat bom tuhh hapee..dan juge dari anak buah beliau baru cik puteri nie taw dynamite=bom..(sebenarnyee aku baru jee bace selepas nampak segmen ni..Dan selepas mencari jumpe lee entri kelaka kelaki nie..)

Nak bace entri tersebut picit SINI..

Dan sedikit pendapat ezol bout page PUTERI KATEK nie..Blog beliau sangat childish sesuai dengan gelaran beliau PUTERI KATEK..Ezol suke header beliau yang dihiasi princess kartun MARIO BROS tuhh..Blog PRINCESS KATEK nie jugak simple dan mudah lee na kelik sane sini..tak serabut..kaler yang PUTERI gune jugak agak matching dan menarik minat ezol..I SWEAR I LOVE IT..

PLEASE PUTERI..I WANT MORE KELAKA KELAKI STORY...


p/s : kenape cili boh..kenape?????????

:-)



2 comments:

putERi-kAtEk said...

hahahha...terima kasih ezol sudi join....

senang2 baca la entry lepas ye.. hhehee...

yg pasal cili boh tu, rasanya makcik kedai tu tak faham, dia ckp coklat bom, tapi mybe makcik tu dgr cili boh....

salam kenalan!!! heheehe

iz said...

salam perkenalan (^_^)