Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Friday, March 11, 2011

Henshin..Bertukar...

Hiyarrkkkk..henshinn..haha..aku berani bet korang kenal dengan bende2 nie..dan aku pasti korang jugak pernah dengar rider kick,henshin atau rider punch apebende tulahhh..anak2 atau adek2 korang even korang sendiri mesti pena tengok hero2 jepun nie dekat kaca tv korang..Namer2 mereka pon macam2 ade..DEN-0 lahh,Kabuto lahh,V-3 lahh,bla3..Hero2 jepun nie bnyak mempengaruhi budak2 dan remaja2 kini untuk menjadi macam mereka (macam kawan aku x habis2 sebut HENSHIN..konon2 nak bertuka lee)..Ade jugak yang sanggup habis beriban-riban na beli koleksi action figure KAMEN RIDER tersebut..Ade jugak yang sanggup habiskan duit makan kerana nak beli dvd hero jepun nie..Kenapa??soalan nie korang kena jawab @ selidik sendiri..

otaimer kamen rider..

Cerita kamen rider nie da bertahan lamee daa sebab korang asik sokong cerita nie..so takde sebab TOEI animations na berhentikan siri cerita nie..Kalo tak silap aku mase aku 7 taun pon cite da ditayangkan..dan aku pon tak terlepas menyaksikan aksi mereka di kaca lappy aku..

Moden punyee..

Sekarang nie da beranak pinak hero2 kesayangan korang nie..da siap ade era2 mereka sendiri..

korang tengok sendiri lee keluarge mereka yang besa tuhh..

So,kesimpulan nyee cite2 begini lagi hebat dari cite2 melayu kite kecuali cite P.Ramlee..

p/s: aku cabar korang g jerit HENSHIN kat public kuat2..sape yang brani buat aku bagi singgit.. :-p

No comments: