Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Saturday, February 26, 2011

Tanduss..

Selamat Petang walaupon kat luar da gelap gelita..cikgu english salu cakap..selagi kite tak tido..kite takleh ucap selamat malam ann..tol tak??ade tak cikgu,lecturer mahupun dekan korang cakap camtuh??mesti ader punye la kan..hehe..



Aku tak tau kenapa sehari due nie..aku betol2 putus akal..ketandusan idea untuk menulis di atas belog kesayangan aku nie (wahh..sayang die..hahaha)..DAN jugee aku dapat tahu bahawe sekarang nie musim kekeringan idea..even kat luar hujan(area2 yang hujan sahajee yee)..ooo..nyway..disebabkan member2 SB..aku da dapat idea na tulis even macam tak berkesan..at least..ader hasil penulisan kan..fuhh legaaa...

THANX KAWAN2 SB!!hehe..

No comments: