Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Friday, April 15, 2011

Tamat Untuk Minggu Pertama Exam..!!

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1bloggee...

Kat sini..aku nak bagitaw yang aku da selesai melepasi minggu pertama exam..Suka duke..kenangan mase study tuhh memang banyak laakan.. This weekt had 3 papers, English ,Mathematics and Physics..Untuk english aku memang buat cincai2 jee..Sebab tak masuk pointer pon..alaahh..muet aku da band 3 da...da lepas untuk kemasukan ke Universiti dan amik kos kritikal..Yang penting adalah pointer kan???

Then the second paper is Mathematics..Haa,yang nie susah diketahui umum soklan die memang tiap-tiap taun susah..aku pulak memang tak teror math nie...Due malam aku tak tido belajar math nie..lastly..mate aku pon da macam POO kungfu panda uhh..hahaha..Sebagai seorang smoker jugak..aku dan rakan2 menghabiskan 3 kotak rokok..weiiittt..demmm..mati copat laa den...So untuk math aku rate just bole laaa..

Physic adalaha masalah besar..Big disaster you know...??
This is due to the kesalahfahaman konsep dan formula membuatkan aku rase macam ******************...aku pon tak taw nak kate apee...tapi seriously aku sedih giler ngan fizik aku..A week before exam i felt fair confident to answer physic..tapi..bler exam aku bole tersalah formula kan..sedihh wooo...Aku rate mati laa untuk fizik aku...T.T

So..aku mintak korang doakan untuk aku yee..Supaya berjaye..
dat's all..Thanx for reading...