Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Tuesday, March 29, 2011

SERANGAN TERHADAP AMAL ESPARAZA!!

Di Tengah Malm yang Hening di SB :

Wahhh..seronok+bangga+sedih=MENANG..hahaha..hari nie aku bersekutu bersama KUNCI LOCKER ,MAIRA QUEEN,SYED HAKIM AL-YAHYA dan ader r lagii untuk merampas SAHABAT BLOGGERS..Aim kiteorang untuk buat AMAL ESPARAZA nie untuk menyerahkan kuase beliau pade kami selepas beliau membuli Maira Queen nie..kononnyee kiteorang nie macam alien dalam WORLD INVASION tulaahh..Haha..dengan perpaduan kami semua..kami mampu untuk menewaskan sekutu2 AMAL ESPARAZA seperti KIRIN SELAMA PERAK dan HAZWAN MOHD...tewas ker mereka??hahaha..dan dengan satu langkah lagi lami berjaye menewaskan dan merampas tahkta beliau..hohoho..TAPI kami bagi balik lee kat AMAL ESPARAZA nie sebab kiteorang ta pandai memimpin macam beliau..da la hensem..machoo..baekk..tapi kuat kaco pompuan..:P

hahaha...

p/s : KSP bijak bermain kate2..
       AMAL ESPARAZA pemimpin berjiwa besar
       MAIRA QUEEN dibuli tapi penyabar
       SYED HAKIM AL-YAHYA yang nie penakut..hahaha
       KUNCI LOCKER mat jiwang yang jahat.
       Aku sape lah aku nie??

9 comments:

the garang said...

kau mastermind. hahahahahahaha

SyedGraphix Dot Com said...

amboi kutuk aku.. sepak nak?

Ez0Lleee said...

aku plak mastermind..haha..
syed:memang ko lari kan ..wat2 bw..hahaha

AnakPakZohar said...

arr.. name aku tak de... aku kan penyokong kuat kunci loker... ahahahahahhaa.....

Ez0Lleee said...

name ko x bole sebab perang x habis..

AnakPakZohar said...

choiiiii

Ez0Lleee said...

grrrr..hahaha

Maira Quee said...

Pe pon semua jd kenangan..moga kite semua makin rapat...n bersahabat selamanya..

Ez0Lleee said...

yee maira..amin..