Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Friday, March 25, 2011

Hampeesss~~Kurang nyer Pembace Aku..**^^

haiyaa...sedih mengenang nasib yang malang..montang-montang laa den nie tak pandai nak mengarang..Macam takde orang nak bace hasil nukilan den yang cemerlang,gemilang dan torbilang nie..hahaha..Bukan pee..kadang-kadang bukak pon still macam takde komen sangat..bukannye giler traffic ke pebende tuhh sumee..tapi traffic FREAK jee..haha..nak jugak jadi macam Abang Ben Ashaari tuhh(jangan tersedak bang ek..)..haha..tapi...

Beliau rajin menulis..bole dikatekan setiap satu jam entri baru die menerjah je dashboard aku..seronok biler entri abang ben nie jee kua..yang lame pon belum sempat bace da kua yang baru..haiyaaa...abang ben mane mari idea mahu tulih-tulih nie..aku nie da naek kematu kepale hotak nie tak tau na tulih apee..

adee sorang lagi menjadi pujaan hatiku..Yuyu Zulaikha..wahh..suke betol aku jalan-jalan kat blog beliau..entri si miss kupu-kupu nie kadang wat aku berdekah sorang..weeiiii..YUYU ZULAIKHA ajarlee sikit care penulisan yang betol..Cewahhh..hahaha...

Apebende jela yang aku ngomelkan nie..korang layankan sajee lee yee..

da~~~

7 comments:

Yuyu Zulaikha said...

Bhahahahahah! ape dahhhhhh~ tak de cara, yuyu punya entry banyak merepek la!

Ez0Lleee said...

merepek tapi still leh wat org senyum kan???kalo ezol da berdekah da..

naqiuddin muhd said...

awat hang kata tada org plak ezol.aku ada baca ni apa... :DD

-ilhamArman- said...

ok!.. ak pun baca gak entry ni....
hehehehe.. kiranya bertambah lg sorg kot.. :P

ain revival said...

eh eh!!
ain bace gak entry blog nie..:D

Syafiq Rosli said...

mesti lah ade..mcm bro ben kata kena pandai main emosi..:)

Ez0Lleee said...

Thanx for ur support..:')..
men emosi kannn..