Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Tuesday, March 29, 2011

ADMIN FACEBLOG??!!

Yahh..aku na masok contest lagi..dan contest nie adelaa untuk jadi admin group faceblog di FACEBooK..

Kenape aku nak jadi admin???
Soklan killer uhh...ok..aku bagi jawapan...aku nak bantu rakan2 bloggers tak kire yang suda..sedang ataupon memang berada di atas..berbekalkan wifi yang 24 jam ader kat matrik aku nie..aku nak mengeratkan pertalian silaturrahim di antara bloggee2 nie..dan aku jugak mahu menambah rakan pen-pal ataupon apee sajee laa..makin ramai kite kenal..makin banyak bende yang kite akan tahu kan..biler da banyak yang kite tahuu..kite jugak bole berkongsi dengan mereka yang tak tahu..bia sume orang tahu..hahaha..letih aku bagi jawapan nie..agak2 cukup tak???

faceblog..pemangkin generasi bloggee mase hadapan...!!

No comments: