Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Thursday, February 17, 2011

Senaman???!!!

Wehhh....Meh2 jom ikot ezol g exercise jom..hahaha..sebenarnyer petang tadi first time ezol work out kat gym ..selama 2 taun ezol kat matrik johor nie..nie la my first time wat senaman dalam gym tuh..ehhh..ezol bukan tak pena pergi gym tuh..da beberapa kali da masok gym tuh tapi nie  la first time buat senaman pakai bende2 besi kat dalam tuh mengikut cara dan rutin yang betol..instructor merangkap member ezol yang ajarkan..name beliau ialah shahrill (budak kelas ezol nie)..Badan die memang tough jugak lee..mase camping ri tuh p0n,waktu kiteorang wat drama pon bebudak pompuan yang x kenal beliau pon terkezut dengan keTOUGH-an beliau..Berbalik kepada cerita ezol bersenaman di dalam gym..Beliau memberi tau bahawa senaman nie kalo x ikot cara dan rutin yang betol tidak membawa ape2 kesan..orang cakap membazir jee..menghabiskan beras di dalam dapur..hahaha...so,ezol pon ikot lee aper yang diew suroh..wo0oww..nak patah tulang temulang nie..letih na mampoosss..huhu..tapi untuk mendapatkan susuk tubuh seperti cristiano ronaldo(bole ker ???)ezol pon pakse jugak lee buat..



Abis jee senaman tuh..ezol pon gi cafe dan makan makanan yang suda diorder sebelom pergi gym tuh...adooiii..malam nyer pulak ade kuliah kimia satu jam setengah..weii..aku da letihh o0ii..past year question pon belom buat..nasib lee ko ezol..sape lee suruh g gym tuh..hahaha...

gambee hiasan

p/s : tangan mase tulis nota dalam kuliah da macam parkinson derrr..letih2..

5 comments:

Raji berkata said...

hahaha lepas nih ramai perempuan yg terpikat plak lah kat kau nnti ;D

rizaros said...

salam pkenalan.. dah follow.. jom follow sy jgak.. datang dr blog abg ben :) maceh..

Anis Akhir said...

wah...lepas ni selalu la gi gym ya...
bgus utk kesihatan kamu :)

iqbalhakimi said...

aku tiap2 hari g gym atas katil..haha

Ez0Lleee said...

mu memang dohh balll...