Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Monday, February 14, 2011

Pagi Hari Di KMJ..

morning sume..actually mmg xde story lee pepagi buter cmni..juz macam nak hilangkan boring je la waktu2 puncak begini..bersame aku , zulhelmy redzuan , hazman akmal ,bonk dan botak..time kiteorang tengah bual2 sambil dengar lagu tetibe tercetus idea nak menulis entri yang x masuk dek akal nie..

kegilaan di pagi hari

zulhelmy , ezol , aman  


sememangnyer ketandusan idea weh na menulis pade waktu sekarang nie tapi sebab nak ikot kepala bebudak giler ni..aku layankan sajee.. 



By the way,kalo tak silap aku lar minggu depan, pihak kolej akan menganjurkan pertandingan BATTLE OF THE BAND buat julung kalinyer kat kolej ini..dan aku memang tak join la band2 nie sebab aku ni amatur lagi dalam bab petik memetik gitar ataupon instrumen2 lain..kalo na menyanyi pon suare ak pon memang la tak sedap yang boleh menyebabkan banjir kilat kat MALAYSIA ni..so,no voice allowed..

Here,i want to wish gudluck to aman and his band in joining this competition..So,guys lets head banging and rock the world..