Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Wednesday, February 16, 2011

Keje aku tak siap agi o0i..

aduss..keje still berlambak2..aku bole lagi mengadap kat depan lappy pemberian ibuku yang tersayang nie..
EZOL FAEZ..cukup lee tuh mengadap lappy dan blog ko tuh..sok nak jawab apee kalo lecturer tanye ooi..x masai ko kne pumping 20 kali kalo x siap tuto chemist ooi..(da macam budak skolah da kan)..hahaha..

List kejer yang perlu aku siapkan :
1.Die All Chemist 13.1-13.2
2.Tuto Chemist
3.Lab Report Chemist
4.Study Physic ntok kuiz esok..
5.Tido awal.sok karang ader jer yang bangun kol 7.20 pagi..Pastuh muler la berperang ngan jam..berlari ke toilet.ahakss..

K lee.Aku na sambung wat keje jap..Tapi keje yang kelima tuh kot..hahaha


3 comments:

Raji and Yeen said...

owh menakutkan btol kerja rumah kau o.O
tapi best lah xde boring sgt bler ada kerja rumah
ayat budak RAJIn
hahahah

Ez0Lleee said...

xde lar boring ntok malam2 cmni...??
wehh..aku ngantok lee..
cni lee tolong akuh bwat...hahaha..

Anis Akhir said...

saya dah tau dah rutin dak matrik...hehe
sb dulu saya pon peah jadi student matrik...:)