Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Friday, September 30, 2011

Hola Kembali !!

Assalamualaikum w.b.t

Yeahhh. Ezol kembali untuk mengarang karangan tidak berbaloi sangat untuk korang. Hahaha. Mintak maaf kerana selama nie menyepi. Ini kerana "RUMAH AKU TAKDE TENET". Jadi memang konpem konpem la aku tokleh na update blog sepi usang nie. Terima kasih la kat korang yang tak unFOLLOW blog nie eventhough blog nie da bersawang. Busuk tahap cipan, insyaallah kalau aku tak busy aku update slalooo.

Btw, sekarang aku sudah menyambung pelajaran ke MENARA KL.

eh. no no no, sekarang nie aku da masuk UiTM. Jadi da konpem WIFI 24 hours kan. Just idea nak menulis tu tak selalu adee. Wah, selama aku tinggal blog nie. KUNCI LOCKER da jadi blogger *retis.


p/s : retis tu apekebende actualeee????

4 comments:

kunci locker said...

wah...abam ezol dah kembali...hahaha...lps ni blh r kita wat huru hara dunia blogger dan facebook kn...hahaha

Ez0Lleee said...

insyaallah r bro. bru2 masuk u nie bole lg la kot.

Noraien said...

yeayy,dah ade entry baru ! :D

Ez0Lleee said...

ape aien?