Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Sunday, May 8, 2011

Kenapa Berblog ? ?

Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Pagi.

Timbul satu persoalan kepada diri sendiri apabile terbaca entri-entri bro BEN ASHAARI. Kenapa aku berblog? Sedangkan sebelum-sebelum nie aku memang tak suke menulis apatah lagi membaca. Untuk pengetahuan korang, aku memang anti-membaca mahupun menulis. Malas lee senang cakap kan.Membaca boleh buat aku tertido secara automatik.

Dan aku rase persoalan aku terjawab. Dan aku tau ape tujuan aku berblog sekarang. Di sini aku menulis untuk meluahkan diri aku. Dah stress, tak dapat jumpe member sini jugak tempat aku nak conteng-conteng sesuke hati aku. Dan blog jugak aku dapat berkongsi atau berbincang tentang info-info terkini. Walaupun blog EZOLISFAEZ nie takde lee informasi sangat kan.Dan jugak blog aku tak semanis blog YUYU ZULAIKHA. sebab aku tak manis macam tuannya. Jadinye takde semut nak hurung kan.

Ade betulnya mungkin aku mengejar duit daripada NUFFNANG ,haha tapi aku tak mampu. Traffic yang dihajati tak dapat dilepasi. Tapi tidak semestinya semata-mata kerana duit. Aku tiba-tiba jatuh cinta pada bidang penulisan ini. Sungguhpun tidak mempunyai pembaca setia. Tapi aku tetap terus menulis untuk kepuasan diri sendiri. *noktah*

Sekian, bebelan dari aku lagi.

1 comment:

yad'z said...

kenapa aku berblog? sebab senang aku nak luah benda yang tak mampu aku nak luah kat luar sane.. haha..