Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Friday, April 15, 2011

Ahhh..fineee~~lalala..

Tadi pergi kat Universiti Bloggers Malaysia...
Ingat baru nak buat assignment yang diberi minggu lopes...Tapi usha-usha apekan daya tak terdaya ku melihat apebile assignment untuk sesi orientasi uhh da ditutup...So,aku tak dapat masuk ubm kan..kan..???
Ko siler jawab aeman@bilatergigithalia merangkap prof UBM....
Kalo macam nie aku nak daftar kat universiti laen lahh..bole tak???hahaha...
Agak-agak kat mane lagi ade universiti maya nie yee???
Ader yang bole suggestkan???


actually nak masuk ubm..korang takyah tunggu die anta surat tawaran pon..korang jee perlu menawarkan diri untuk masuk ke dalam u ni..

Syarat :~
-bloggee
-mempunyai blog sendiri(da kalo blogger da tentu ade blog kan..^^)
-apelagi yee....takde da...

Aku taktaw status aku kat ubm nie lagi..mungkin sajee dekan di sana..haahahaha..So..jom beramai-rami masuk iptm kat sini---->>UBM

UBM hot >.<


Penat membebel..minum air duluu...

4 comments:

yad'z said...

aku pon tak hantar assingment.. selambe jek.. tak kene buang pon.. ahhahhaha

il ya na said...

sama la, tangguh punya tangguh. ta sempat nak join ;) ekekeke

cinda said...

gegarrr...hehe..meh la jengah n folow me back

♥ ..misz jenab..♥ said...

ohoii dtg wat lawatan smbil belaja.. xper2 pas nie ader laie an asngment laen kater guru besar UBM lah..(ecehh guru besaa xtahan)..hahhaha..=)