Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Tuesday, March 22, 2011

Kekejaman Cerita Kartun!!!

Kat sini ezol na ceritakan tentang cerita kartun yang ganas dan dah habis kejam storyline nyee..Tajuk kartun nie sangat lee harmoni namenyee iaitu ,HAPPY TREE FRIENDS..name da habis kiut kan..hahaha..jangan tertipu dengan tajuknyee sebab citer nie memang horror abis ala-ala cite SAW camtuhh..takpon cam cite WRONG TURN tuhhh..cume dalam versi kartun lee..nie antara name-name karakter comel uhh,GIGGLES,LUMPY dan SPLENDID...haaa..name pon da cute gler kan..Tapi cite nie just short story lee..durasi die dalam 5 minit satu cite..kalo berminat nak lihat kekejaman mereka bole pergi SINI..Takpon masok jee youtube..Confirm adee..


Ezol nak tekankan bahwa cite nie bole ditonton oleh 18 taun ke atas..bawah2 tak bole..tak sesuai..takut terpengaruh...


nie haa keluarge mereka..kiut kan..

bukti kekejaman lumpy secara tidak sengajee..

habis muke giggles yang comel uhhh...

Assalamualaikum...Dan Terima Kasih Sudi Membace..






3 comments:

dila bahar said...

hahhaa... giler ganas... ni mcm citer yg 'annoying orange' tu yek... ye ke tajuk ni yer..

Alia Natasha said...

Happy tree friend ! sukaa cerite nie

kheeyu tohid said...

betol3..suka cerita ini ^.^ weeeeeeeeeee