Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Sunday, February 20, 2011

Selamat Pagi Malaysia !!!

Di pagi yang indah ini...aku Izzul Faiz Bin Ramdzam ingin mengucapkan SELAMAT PAGI kepada sumee rakyat MALAYSIA dan BLOGGERS sumee..wei korang bangun pagi2 menghadap blog nie da mandi ke belom haa???aku na buat pengakuan terbukee dulu r yang aku tak mandi lagi..tapi aku tak tido dari smalam lagi..wat esaimen looo...bapak serabut wat esaimen bi tuh..dari minggu lepeh lagi den buat..tapi tak siap2..tetapi dengan bangge nyer aku na gtaw yang aku da berjaye siapkan esaimen tuhh..hahaha..



Next , tadi lepas siap esaimen tuhh..aku pon berblogwalking lee sebentar..wahhh..ramai lee kawan blogger nie tengah buat bloglist untuk blog mereka(macam taw2 jee aku tengah takde idea kan??)haha..tapi aper sebenarnyee bloglist nie..aku macam suke untuk join mende2 camtuh.."untuk menambahkan kawan"kate hatiku...haha..Tapi aper fungsinyee yang sebenar nyer????

2 comments:

APi said...

mowning cho..
weh template lame aku ni..
baru tukar tadi template..
heh

Amira Anorah said...

bloglist adalah sejenis makanan..hahah
takla...yg orang letak kat tepi tu...
saya pon tarak bloglist..=.=
newbii kot!