Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Monday, February 21, 2011

Minta Maaf Tuan Timb. Pengarah !!!

oooppsss..mintak maap..wehhh..knape pulak aku nak mintak maap pulak nie..aku wat salah aper kat tuan TIMBALAN PENGARAH KMJ..???

Year..aku bersalah kepada beliau kerana aku sedang melepak di dalam bilik tanpee rasee bersalah (ayat da abis keling da kan)..hahaha..ketika BELIAU sedang berucap di dewan..aku senang lenang wehh lepak dalam bilik sambil menulis entri ini..padan mukee lee sape yang rajin nak dengar beliau berkate2...ngantok lee korang..tido atas kerusi lee jawabnyee..aku jugak selese tido atas katil..HAHA..

p/s : tak kantoi takpe lee..kalo kantoi abiss lee...

aku ponteng perjumpaan ngan timb.pengarah jee..



No comments: