Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Tuesday, February 15, 2011

Hari ini hari Selasa..

hye untuk semua manusia..hee..actually rini terlalu sangatlah busy (anda bayang laa betapa busy nyer aku nie )..nie pon aku da curi sedikit mase ntok usha2 blog aku dan rakan bloggers yang lain..Dan kat sini aku nak mengucapkan TERIMA KASIH buat anda dan anda yang follow blog aku nie..Juge tak lupe jugak Bebillionan terima kasih sekali lagi di atas pujian dan kritikan anda untuk blog aku nie..Sesungguhnyer sokongan,kritikan dan pujian tersebut membuatkan aku lebih gigih berusaha ntok menghias , menceritakan dan menyemakkan blog aku nie.. :)



Minggu nie the worst week kalo korang na taw lee..kalo assignment tuh jangan cakap la memang berlambak-lambak sehingga aku na hilang semangat na buat da..huhu..esok dateline ntok soklan "DIE ALL CHEMISTRY"..soklan kalo sikit takpe..nie hampir2 seratus lee kalo tak silap aku..na termuntahkan dengar..haha..pagi tadi pulak ader extra lecture chemist..Tapi aku ponteng sebab tak terbangun..Soryy yerr miss Aisyah..sumpah tak sengajee..



No comments: