Iklan Sebentar yee..

Ezol Punyee Pembace

Ini EzoL

My photo
Talk like innocent with crazy minded.

Sunday, February 20, 2011

Ceq na JOin Bloglist Tomatokering ..

Huh??Tomato kering..Ku sangkakan hanye adee cili kering jee..hahaha..terkejut jugak lee aku bler tengok name tuhh..hahhh..blog nie aku jumpe kat page member aku ,iqbal namanyee..aku nampak macam lee menarik blog cik cilikering nie..ehhh salah..tomatokering nie..k leee..aku sinopsis sikit lee blog cik tomato nie..w0ow..blog nyer agak kanak2 riang jugak pabila hepi tree fren menghiasi belog nyee..heee...kanak2 lagi ker???huhu..belog beliau nie suda berumur 3 bulan lebiy2..lame tuh..lame lee dari aku yang setaun corn nie..hahaha..menarik gak lee entri2 beliau..mengisarkan tips kecantikan mahupun diari idop beliau..huhu..da lee..tak thrill lee kalo aku gtaw sume..korang terjah sendirik taww...

kelik header nie untuk terJAHHHH!!!

1 comment:

tomatokering said...

oik ! kanak-kanak lagi tau ! haha :P

ceq pon setahun corn pe..hahak :P